Hoi An en Nha Trang - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Hans Jacqueline - WaarBenJij.nu Hoi An en Nha Trang - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Hans Jacqueline - WaarBenJij.nu

Hoi An en Nha Trang

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Mei 2015 | Vietnam, Thôn Ðiền Hạ

Zoooooo...we zitten inmiddels aan de borrel in een prachtkamer van Novotel
Nha Trang.
Gisteren in Hoi An zijn we fietsend naar Tra Quang, een boerendorp, gegaan en gezien hoe ze hun kruiden en groenten planten. Daarna geluncht daar (redelijk smakeloos) en 's middags gerelaxed bij het hotelzwembad. 's Avonds heerlijk gegeten in Hoi An.
Vanmorgen om 4 uur opgestaan voor een vroege vlucht van 75 minuten van Danang naar Nha Trang. De gids daar nam ons, na vroeg ingecheckt te zijn, mee naar Monkey Island hier in de buurt. We waren er redelijk snel klaar; klein eilandje waar je o. a. ook kunt karten maar met deze hitte ga je dat echt niet doen. Dus, na een zwik fotoos van de apen (incl. babyaapjes) gemaakt te hebben zijn we na de lunch teruggegaan naar het hotel en zijn we naar het strand hier tegenover gegaan. Lekker rustig...tot nu! Vietnam heeft weekend en die gaan nu allemaal naar het strand (hopelijk lukt het hier met een foto van de Vietnamese mierenhoop op het strand)!

Ik ga weer een poging wagen om extra fotoos neer te zetten. Morgen gaan we voor 2 nachten naar een all-inclusive resort dus zullen er denk ik geen updates zijn. De massage staat al gepland om 18.00 uur morgen, en we lazen dat "de was" ook bij de all inclusive hoort hahaha. Dusssss dan weet je al wat we morgen gaan uitzoeken, als dat inderdaad klopt

• 29 Mei 2015 - 13:23

Sabine:

Lekker,even relaxen na alle bezichtigingen!!

Xxx

• 29 Mei 2015 - 15:01

Monique :

Een heerlijk weekend in het vooruitzicht om bij te tanken , zullen jullie wel nodig hebben lekkere massage en straks weer met een koffer met schone kleding naar huis , heerlijk !!! En nog een weekje voor de boeg waarin je veel gaatbezichtigen , geniet ervan xxxx