Hanoi - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Hans Jacqueline - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Hans Jacqueline - WaarBenJij.nu

Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Mei 2015 | Vietnam, Xóm Pho

Vandaag hebben we de stad gezien. Met de gids naar het mausoleum van Ho Chi Minh, de Tempel van de Literatuur en na een koffiestop begonnen we aan de 'street food tour' om zo te proeven wat de Vietnamezen zoal eten. Het een wat meer geslaagd dan het andere maar wel heel leuk. Nu hebben we gedoucht en wachten we op het busje dat ons naar het station brengt voor de nachttrein naar Lao Cai. Hier kunnen we na aankomst douchen en ontbijten en gaan we naar het bergdorp Sapa voor wat bergavonturen en bezoek aan dorpjes, markten, watervallen en een schooltje. Groetjes!!

• 20 Mei 2015 - 18:18

Sabine :

Net gearriveerd en al weer naar de volgende bestemming! Heel veel plezier en een veilige reis

Xxx

• 21 Mei 2015 - 03:01

Mama:

Nou we hebben geen oog dichtgedaan in de trein,soms dachten we dat de wagon eraf zou schieten maar we zijn heelhuids aangekomen en het regent!!